středa 3. srpna 2011

Výprava na vážky

Dnes jsem se kolem 7. hodiny ráno vydal k rybníku. A vážky nikde. Tak jsem čekal, čekal a čekal a nakonec jsem to kolem 8. hodiny vzdal. Po cestě zpět jsem si ovšem všiml něčeho malého vedle mě. Byla to šídlatka velká (Lestes sponsa), kousek dál se také vyhřívalo na slunci šídélko brvonohé (Platycnemis pennipes). Nakonec jsem s dneštním focením dle možností spokojen . . .

 Náš olšanský rybník


 Zvlášťní plž

Slunéčko

 Páteříček po ranním probuzení

 Šídlatka velká

Nejspíše šídelko brvonohé

17 komentářů:

  1. Omg....já čumím....mrtě fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.
    Kdysbys měl zájem, tak jdi na: http://malymuffinek.blog.cz/1107/sonfotka-zapis , a zapiš se do té mojí fotografické soutěže.
    S přáním pěkného dne Nuttel-lka☺

    OdpovědětVymazat
  3. DĚKUJU ZA POZVÁNÍ :) MÁŠ PĚKNÝ BLOG :) JÁ FOTÍM DOST MÁLO :( !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Diky za pozvanie...mas super foto..:) Aj ja fotim, ale ja este len zacinam a vobec nemam takto super foto..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte krásne fotografie!!
    To fotíte vy?
    Aký máte fotoaprát ? (cannon nikon.. ?)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) díky reklamě na mém blogu jsem se šla jsem podívat :)
    nemáš stránku na fb?
    já taky fotím, mám stránku na FB, kdyžtak lajkni a přidej se :) děkuji http://www.facebook.com/pages/Photography-Hani-Majerov%C3%A1/170458036349864
    každopádně tvuj blog si dávam do oblíbených :)
    haniecka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem n FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000090826874

    OdpovědětVymazat
  8. Ceny budou pravděpodobně nějaké doplnky na blog/web. Dále rozhovor, nějaká ta reklama, a plno dalšího. Ale konkrátněji nebudu prozatím jmenovat..=)

    OdpovědětVymazat
  9. A začne to, až bude alespoń 10 soutěžících, aby to mělo smysl..=)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherný fotky :)

    Olšanský rybník?! Myslíš Olšany u Šumperka? (sev.morava) ??

    lowedt.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. bydlím ve Vyšehoří, takže to mám coby kamenem dohodil a zbytek došel ;) :D


    lowedt.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo... můj milý mladý fotografe. Pamatuju si ještě doby, kdy si byl na blogu. kupodivu žádná změna. Já vím, že ti nekonečné obíhání blogů přináší čtenáře, ale uvědom si jaké. To nejsou kritici děl, ani upřímní lidé, ale vlezlé kopírky, co mažou med kolem huby, protože nemají o focení ani páru.
    Jestli skutečně umíš fotit, budeš oceněný i bez takovéhle reklamy, kdy jednou za čtvrt roku oběhneš celý blog.cz - a když už to děláš, tak prosimtě zkus to méně okatě a vybírej si koho sem pozveš. Stačí, když napíšeš lidem pěkný upřímný komentář a oni kliknou na položku web, aby zjistili, kdo jsi. Nemusíš jen bezhlavě kopírovat ve wordu sepsaný vzkaz ;-)
    Já taky občas čeřím vody hledám, někoho koho by můj blog mohl zajímat (nebo se zkrátka nudím tak chodím na komentovací výpravy), ale věř mi - na některých místech se stálý čtenář hledá marně. Zvlášť ve výpisu nejnovějších článků. Zkus třeba autorský klub. Tam napiš členům nějaké pořádné komentáře a uvidíš, že hned najdeš pár lidí, co sem budou chodit a rozhodně budou lepší než ti, co jsou nadepsaní nade mnou.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš hezký styl písma na blogu, takovej se mi moc líbí....!

    Freddie-Weasley.blog.cz

    OdpovědětVymazat