středa 3. srpna 2011

Další pokus..

Odpoledne mě to nedalo. Zkusil jsem jít zase k rybníku fotit vážky. Okolo lítala velká šídla, která si ovšem ani jednou nesedla, takže jsem je nemohl vyfotit. Létaly zde ovšem malé červené vážky, které se nechaly vyfotit z poměrně krátké vzdálenosti. Také je "vyblejskl" pár šídélek.



 
  Vrbař uhlazený







Vážka rudá







7 komentářů:

  1. ahoj podľa mňa si si vytvoril skôr galériu svojich fotiek a nie nezaujíma ma tvoja blbá reklama ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky su krásnéé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikde jsem se tu nedočetla, co máš za objektiv? A pěkný fotky, i když to není zrovna můj styl.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, ale bezobratlé až na většinu zrovna nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ehm, pardon, dala jsem dohromady dvě věty, které mě napadly a vznikla z toho pitomost :D Takže oprava - většinu bezobratlých zrovna nemusím..

    OdpovědětVymazat