pátek 8. července 2011

Nový úlovek

Dnes jsem nevěděl, kam se mám vydat. Mohl jsem jít na louku, k řece, potoku, do lesa, k rybníku, či na zahrádku. Nakonoc jsem se rozhodl vydat na místo, kde jsem před několika dny viděl spoustu druhů motýlů. A udělal jsem dobře ! Mé první setkání s batolcem duhovým (Apatura iris). Tento druh se vyznačuje černou barvou křídel, ale pokud jste ve správném úhlu, můžete batolce vidět ve své typické tmavě modré barvě:





Tento motýl se také vyznačuje krásnými barvami spodní strany křídel. Jsou zbarvené od červené přes hnědou a žlutou až po bílou barvu:




Dále už běžnější bělásek zelný (Pieris brassicae) :


Pár pářících se kněžic páskovaných (Graphosoma lineatum) :


A šídelko brvonohé (Platycnemis pennipes) :





Páteříček obecný (Cantharis rustica)


13 komentářů:

  1. Ahoj!
    Jsem *S.I*. Před chvilkou jsi mi napsal na blog. Opravdu se mi ten tvůj líbí. Je překrásný. Focení se mi líbí jak které. Ale třeba ty zvířata...ty jsou prostě nádherné

    OdpovědětVymazat
  2. promiň,ale fotografování mně moc nezajímá.ale na blog jsem se mrkla!Jestli chceš tak se můžeš zůčastnit mojí soutěže!
    dám ti nápovědu:bello

    OdpovědětVymazat
  3. Och bože krásne fotíš aj ja milujem fotenie, ale odporúčam aby si šiel radšej na blog. blogspot.com sa mi nepáči fakt. krásny web inač až na blogspot.com :))

    EwuSh ♥♥ www.becausewhy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš vážne zaujímavý blog, fotíš veľmi pekne a dosť ma zaujalo, že fotíš predovšetkým živočíchov. Z vlastnej skúsenosti viem aké namáhavé je zachytiť fotku motýľa alebo nejakého chrobáčika, takže máš môj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím tě.moc hezké snímky je vidět ,že focení je tvým koníčkem

    OdpovědětVymazat
  6. hezký fotky :)

    (lafynka.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja tiež rada fotím =)
    a tieto fotky su naozaj podarené..krása..;)

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkný blog ... pravdu
    a ta první fotka je nejlepší, jé krásně vidět barva =)

    OdpovědětVymazat
  9. (odpověď na reklamu) ... focení mě zas tak nezajímá, ale pravda je, že to tu máš moc hezký ^____^. Moc pěkné provedení!

    OdpovědětVymazat
  10. No, moje kamarádka by s tebe moc nadšená nebyla - ona totiž křičí z plných plic když se kolem ní nějaký nebohý motýlek objeví. Je to zkrátka taková buchtička (já jí to říkám pořát a ona mi dává za pravdu..) Ty motýly mi připomínají...Jednou jsem byla v botanické zahradě a tam byla výstava motýlů, byli dost ochočení, takže mám i fotky, jak nějaké náhodné osobě sedí motýl na hlavě...Ale tvoje fotky jsou milé...Jenom mě zajímá: Co budeš fotit v zimě?

    OdpovědětVymazat
  11. Tome, Ty nemáš blog na téma fotografování, nýbrž na téma fotografování bezobratlých stvoření! :-)))

    Kdysi jsem si fotil pro radost, ale žádná elektronika! :-) A žádní brouci! :-) Měsíc, planety a vůbec to, co není k napíchnutí na špendlík.

    Ať se Ti daří!

    Tom (http://vpravo.blog.cz)

    P.S.: Kromě parádních obrázků máš na blogu taky dobrou češtinu, to oceňuji, je to totiž stále vzácnější.

    OdpovědětVymazat
  12. Batolci jsou krásní :) Zrovna před týdnem jsem dva fotila na pěkně smrdutym hovínku :D Umějí si vybrat místo.. :D

    OdpovědětVymazat