sobota 9. července 2011

Nejlepší den..

Takto by se dal nazvat dnešní den tedy 9.7.2011. Dnes jsem se vydal na louku s myšlenkou, že dojdu a k lesu. Po cestě jsem potkával mnoho druhů bezobrazlých živočichů např. Pestřenku rybízovou (Syrphus ribesii):


 Dále jsem po cestě míjel i mnohé druhy motýlů jako např. Babočka síťkovaná (Araschnia levana):



Dále také modráska bahenního (Maculinea nausithous):



Modráska štírovníkovitého (Cupido argiades):


 

Soumračníka rezavého (Ochlodes sylvanus) :




Vřetenušku obecnou (Zygaena filipendulae) :



A konečně motýl, kterého považuji za největší úlovek mého dosavadního fotografování. Je jím asi nejkrásnější, nejvzácnější a nejznámější motýl. Je také největším denním motýlem ČR a je to Otakárek fenyklový (Papilio machaon). Z atímto motýlem jsem běžel asi 250 m, než si sedl a já ho mohl bez větších problémů vyfotit:







Dále brouk mandelinka topolová (Chrysomela populi):


Okáč bojínkový (Melanargia galathea) :


Mé druhé setkání se žluťáskem čilimníkovitým (Colias crocea) :


Zeleňáček šťovíkový (Adscita statices):









Babočka admirál (Vanessa atalanta):

3 komentáře: