neděle 12. června 2011

Dneštní výprava na louku

Šídélko brvonohé (Platycnemis pennipes) - Samička na listu


Šídélko brvonohé (Platycnemis pennipes) Samička - pohled shora

 Jetelovka hnědá (Euclidia glyphica)

Jetelovka hnědá (Euclidia glyphica) - pohled shora

Kněžice páskovaná (Graphosoma lineatum)

Soumračník rezavý (Ochlodes faunus)

 
Soumračník rezavý (Ochlodes faunus)
 Ohniváček čenokřídlý (Lycaena phlaeas)

  Ohniváček čenokřídlý (Lycaena phlaeas)

  Ohniváček čenokřídlý (Lycaena phlaeas)

 Ohniváček čenokřídlý (Lycaena phlaeas)



Panorpa communis

11 komentářů:

  1. Ja tiež rada fotim..:)
    a krásne fotky..=)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo..fotografování mě taky baví xD
    a máš vážně nádherné fotky =D

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky :) aj ja mám fotografovanie rada...a motýľa takto odfotiť zblízka to je dosť náročné nie? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě baví fotografování ;) Fotky máš nádherný,co máš za foťák? ;) Jsou super kvalitní ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ja jsem CaRy psal jsi mi na blog a mas to tu moc pekne!!!!! Taky fotim ale jako amater :)

    OdpovědětVymazat